Mystery search - блог про подорожі - алмати - південна столиця казахстана

Нарешті я добралася до розповіді про те, як ми абсолютно випадково опинилися в південній столиці Казахстану - місті Алмати (Алма-Аті). Так ось, відвідування колишньої столиці Казахстану дійсно не входило в наші плани. Детально про те, як ми вирішили туди поїхати і добиралися, я написала в статті про Бішкек. Тому розповідати буду з того моменту, як ми вже опинилися на автовокзалі Сайран в Алмати.

В гостях у казахської сім'ї

Напередодні нашого приїзду, Макс списався зі своїм однокласником, сім'я якого вже давно переїхала з Караганди в Алмати, і попросив дати притулок нас на кілька днів. Азамат і його батьки - дуже гостинні, добрі і позитивні люди. Спасибі їм величезне за теплий і привітний прийом! Ну і ось, з автовокзалу Сайран, де нас висадив водій мінівена, з яким ми приїхали з Бішкека, сіли на автобус і поїхали, по вже відомому Максу маршруту, прямо до будинку Азамата. Його мама зустріла нас, нагодувала дуже смачним бешбармаком. Це традиційне казахське м'ясне гаряче блюдо. Я спробувала його вперше. Готує мама Азамата чудово! Всю порцію я, на жаль, не подужала Наслідок літакової прострочення все ще не відпускало мій організм Сьогодні ми вирішили відіспатися з дороги, а вже завтра досліджувати краси дивного міста Алмати. Увечері нас чекав розкішний вечеря з усією великою родиною Азамата. Трапеза відбувалася традиційно по-казахському, сидячи на підлозі навколо столу. Я шалено щаслива, що Максим познайомив мене з цими чудовими людьми, які познайомили мене з казахської культурою. Емоції були непередавані! Папа Азамата - фахівець і цінитель хорошого дорогого кави. Саме з дегустації і почалося наше ранок.

Як дістатися до катка Медео і курорту Чимбулак

Плотненько поснідавши, ми відправилися на ЖД вокзал Алмати-2 за квитками до Караганди. Папа Азамата підвіз нас до місця. Ми взяли квитки на вечір і зі станції метро Райимбек батира вирушили до станції метро Абая, звідки вже на автобусі №12 поїхали на каток Медео і гірськолижний курорт Чимбулак. А тепер трошки поясню. Тому що сама спочатку трохи плуталася в значенні цих назв. Чимбулак - це популярний гірськолижний курорт в Казахстані, поблизу міста Алмати, розташований на гірському хребті Заилийский Алатау, трохи вище знаменитого високогірного катка Медео. Автобус №12 йде прямо до цього самого катка. Але ми вийшли на одну зупинку раніше, звідки планували піднятися до Чимбулака по канатній дорозі. Але не встигли ми піднятися до каси, як нас перехопив один балакучий дядечко, який запропонував нам альтернативний варіант.

Скільки коштує проїзд по канатній дорозі Медео Чимбулак

Вартість проїзду по канатній дорозі Медео Чимбулак туди-назад дорівнює 2500 тенге з людини, а в одну сторону 1500 тенге. А дядечко запропонував нам зробити так. До Чимбулака поїхати з одним з його напарників (місцевим гідом) на машині з докладною екскурсією за 1000 тенге з людини, а назад уже на канатці за 1500 тенге. Ідея нам сподобалася. Але ми все-таки дійшли до каси, розвідали обстановку, дізналися ціни і повернулися до водіїв-екскурсоводам.

Mystery search - блог про подорожі - алмати - південна столиця казахстана

Ні крапельки не пошкодували, що поїхали з гідом. Почав він не дуже активно, ми подумали, що «кіна не буде» Але потім став так цікаво розповідати. Я всю дорогу слухала з відкритим ротом.

Не забувають гіди екскурсію чергувати з зупинками, щоб можна було пофотографуватися на фоні цих неймовірних творінь природи.

А ось на наступне фото подивіться гранично уважно і постарайтеся знайти силует особи дівчини, яке взимку ховається під маску. Цю красу нам теж показав наш екскурсовод і повідав нам багато історій і легенд.

Mystery search - блог про подорожі - алмати - південна столиця казахстана

А ось і початок самого гірськолижного курорту Чимбулака. На саму вершину ми підніматися не стали. По-перше, тому що у нас не було зайвих грошей. По-друге, я дуже хочу повернутися сюди знову і вже ні просто як пішохідний турист

Спускалися вниз ми вже по канатній дорозі. Вид, звичайно, чудовий. Милуватися красою гір Заилийского Алатау можна нескінченно.

Парк імені 28 гвардійців-панфіловців і Вознесенський кафедральний собор

Макс не міг не показати мені ще одне відоме місце відпочинку алматинцев - парк імені 28 гвардійців-панфіловців, а також меморіали і Вознесенський кафедральний собор, побудований Зєнкова без єдиного цвяха.

Mystery search - блог про подорожі - алмати - південна столиця казахстана

Після парку імені 28 гвардійців-панфіловців ми вирушили на Арбат Алмати, так звану пішохідну вулицю - Жибек Жоли. Прогулянка по проспекту була дуже швидкою, тому що ми спізнювалися на вокзал і було дуже холодно. На цьому моє знайомство з Алматой підійшло до кінця. З Алмати в Караганду ми їхали з ЖД вокзалу Алмати-1. Звичайно ж ми подивилися далеко не все, тому обов'язково повернемося в Алмати знову