З Греції в росію

Всім привіт!
Ось і підійшов до кінця наш швидкоплинний авто-відпустку в Греції. Пора висуватися додому, в Росію, знову в зиму яку взимку то не назвати :( Повертатися хочеться і не хочеться одночасно, але треба їхати щоб обов'язково повернутися знову. Греція - це любов назавжди! Не дарма я там вдруге одружився.

Підйом о 6 ранку. Вантажимо речі в машину і хорошенечко дихаємо чистим морським повітрям, який му не побачимо мінімум до літа.

З чорненими колесами назустріч дому)

Висуваємося в сторону кордону з Македонією, до неї близько 90км. Проїжджаємо Салоніки без пробок, хоча сонні греки злегка тупили на дорозі, доводилося по порушувати швидкісний режим)) До речі в Греції можна перевищувати + 30км. Виїхали на трасу до македонського кордону. Зустрічаємо світанок в дорозі.

Навігатор трохи неточно підвів до кордону. Привів він нас до вантажної таможке, а наше кпп було як би нижче рівнем на паралельній дорозі, благо було все поруч. Пройшовши грецький кордон за 5 хвилин, побачили магазин Duty Free. Звичайно ж треба взяти будь-якого грецького собі і всім. Оливки, лукум - це по жіночій частині, я взяв собі в колекцію Metaxa 5 зірок (ну як виїхати з Греції і її не взяти) хоча як нас запевнили греки, Метакса не особливо у них в пошані. У них є своя горілка, називається Ouzo, її я теж прихопив до себе в бар. Взяли ще один напій який ми спробували в цій поїздці в перший раз в житті, називається він Рецина, це різновид вина. Рецептуру точно не вловив, але щось типу робиться вона з макухи який залишився від виробництва вина. Дуже раджу спробувати, відмінно освіжає!

Я не знаю чому така картинка)))

Затарились в Дюті Фрі і поїхали до македонському кпп

Кордон пройшли швидко. Перше що треба було зробити, так це заправиться, тк в Греції дуже дороге паливо. Дотягували до кордону вже на палаючої лампочці. Азс відразу після кпп, заправляємося до клацання в місцевій валюті, що значно дешевше ніж в євро. Тут відкривається гарний вид на виїзді з заправки.

Проїхавши всю цю гірську красу, приїжджаємо на кордон. Македонська частина пройдена швидко, а ось Сербська приготувала нам випробування. Проїхавши саму будку з відміткою паспортів про в'їзд в країну,

На цій будці написано непристойне побажання, на жовтому тлі зверху)))

від'їжджаємо від неї метрів на 10, як нас знову зупиняє співробітник кпп. Забирає наші паспорти і каже припаркуватися трохи далі і чекати ... 5-10-15 хвилин проходь, а він все не йде. Чи не витримую і йду до них справшівает скільки можна вже вас чекати, вони почали щось говорити на сербському, я говорю що не розумію їх, тут вони згадали англійська і знову кажуть чекати. Ми з дружиною в подиві, може чого порушили або ще чого ...
Хвилин через 25 два мужичка підходять до нас і просять проїхати в спеціальне місце для огляду (як потім з'ясувалося) .Тут я побачив на їхніх спинах напис на сербському, але для мене вона стала зрозуміла, якщо говорити по російськи, то було написано "Кримінальний відділ ". Встаємо на огляд, кажуть витягнути всі речі з машини, прям ваще все. Все витягли, стоїмо чекаємо. Поліцай говорить відійдіть від машини і відводить нас подалі. Я навіть не помітив що ми виявляється стоїмо по рамкою сканера автомобіля, а зліва від нас вантажівка МАН, який всім цим керує. Апарат пристойний в загальному. Тут це агрегат починає рухатися і починає сканувати наше авто. Сканер пройдено, і ми готові вантажити речі назад дружно обламуються. Двом криміналістам щось не сподобалося в задній частині авто, точніше в багажнику під пластиковою обшивкою.

На фото я показав те місце, яке особливо зацікавило поліцейських

День 2-ий. Прокинувшись знову раніше всіх, виходимо на парковку до машини. Парковка знаходитися трохи вище готелю, і треба йти вгору по пологому асфальту, але є одне АЛЕ. Вночі пройшов крижаний дощ, по суті він навіть не закінчувався. Я з сумками забираючись на верх роблю кілька кроків, благополучно з'їжджаю по крижаній гірці назад. Прогріли машину, починаємо виїжджати з парковки, і знову треба рухатися вгору. У мене липучка і машина навіть з повним приводом не може в'їхати з місця, але один розгін знизу і гірка взята.
Виїхали на трасу в супроводі все того ж крижаного, але вже не дощу, а зливи. А незабаром нас чекав і туман. І так майже до Словаччини, де погода вже налагодилася до самої Польщі.

Проїхавши Угорщину, безперешкодно в'їхали в Словаччину. Тут почалися спуски і підйоми в карпатському хребті, і до цього всього додалися фури, а це скинуло нашу швидкість ще більше. Гаразд, Словаччина позаду.
Починається Польща, дуже повільна Польша.Про неї я писав у попередніх постах, так що на ній не буду зупинятися. Скажу тільки що, зупинилися поїсти в МакДак. Меню у них в два рази більше ніж у нас. Попросив сирний соус, а дали якийсь інший, білий, але теж смачний))

У темряві під'їхали в Бялу Подляска, на другу ночівлю.

Розклали речі, лягли спати, як починає довбати музика внизу в барі. Ніяк не заснувши йдемо настійно пробачити змінити номер.Немного посперечавшись з нами дали на поверх вище. Вже краще, але все одно не фонтан.Больше тут не будемо зупинятися. Загалом заснули з горем навпіл.

День 3-ий. Прокинулися, а на вулиці мороз ... візерунки на всіх стеклах.

Залишився останній ривок.Надо пройти одну кордон з Білоруссю і по прямій до будинку. Білоруси молодці, довго не мучили, все в щадному режимі. Рухаючись по Білорусі знову потрапили з туман, схожий на угорський.
Далі в'їхали на територію Росії і почалася грязюка. Омивайка полилася рікою і машина перетворилася в шматок брудного заліза. До слова, на весь маршрут в 6000 км пішло 8 літрів омивайкі і її основну частину я походу витратив в Росії на зворотному шляху.