У норвегію на машині

Протягом усієї поїздки нас не покидало бажання затриматися де-небудь довше, хоча б на 2-3 дні. Але ми намагалися дотримуватися нашого графіка, щоб вчасно повернутися в Москву.

День 1. Ногінськ (Росія) - Лаппеенранта (Фінляндія)

Старт о 7.40 ранку, завантаження машини провізією. 19 годин в дорозі разом з проходженням кордону. Можна доїхати швидше, але ми особливо не поспішали, так як страховка на машину (green card) починала діяти після півночі. До речі, про страховку - її можна оформити в будь-який наметі вздовж дороги, на якій є напис «Зелена карта». Ціна всюди однакова - 1550 рублів за 15 днів.

У норвегію на машині

Ми зняли будиночок на чотирьох в кемпінгу Huhtiniemi Camping (50 євро за будинок). Спеціально вибирали з цілодобовою стійкою реєстрації (якщо її немає, то ви обов'язково повинні попередити заздалегідь, у скільки приїдете, щоб вам могли залишити ключі!)

День 2. Лаппеенранта - Ruokonen

Через пізню приїзду ми проспали check-out в Huhtiniemi. але нам дозволили затриматися на 1,5 години. За цей час ми навіть встигли трохи прогулятися по території.

У норвегію на машині

До місця наступної ночівлі - Karkutahko Villas ми дісталися ще завидна і, мабуть, це був самий затишний будинок, в якому ми коли-небудь зупинялися - два поверхи, з 4 спальнями, сауною, верандою з барбекю, PlayStation, музичним центром і кухнею з посудомийною машиною. Всього за 100 євро в день!

День 3. Ruokonen - Савукоскі

Чим далі ми просувалися вглиб країни Суомі (так називають свою країну самі фіни), тим менше машин зустрічали і часом їхали по дорозі з полуторним смугою.

У норвегію на машині

Раз в 2-3 години ми обов'язково робили зупинку, щоб трохи розім'яти ноги, перекусити і насолодитися красою природи (а іноді і її дарами - грибами і ягодами: чорницею, брусницею, лохиною, вороникой).

Часті зупинки і чимала кількість кілометрів закінчувалися, як правило, пізнім прибуттям в кемпінг. Нашим наступним житлом був Wilderness Hotel Samperi (85 євро за будиночок на чотирьох). Ми дісталися до нього близько 2 години ночі.

Ключі нам залишили прямо в будиночку разом з помаранчевою кошиком повної смачної їжі - джеми, каші, фрукти, шинка, хліб, йогурти.

У норвегію на машині

Вранці нас чекав приємний сюрприз - розігрілася сауна, яку Клим включив по приїзді в кемпінг. Як випливає прогрівшись, ми побігли до річки Кемійокі, уздовж якої розставлені будиночки нашого кемпінгу.

Сказати, що вода освіжала - нічого не сказати. На вулиці було +15, у воді і того холодніше.

День 4. Савукоскі (Фінляндія) - Honningsvåg (Norway)

У норвегію на машині

Ми ще неодноразово зустрічали оленів на дорогах Фінляндії та Норвегії. Під кінець вже майже перестали дивуватися, поступово звикнувши до цих граціозних тварин з розумними очима.

По дорозі ми зупинилися у великому сувенірному магазині з невимовною назвою, де купили подарунки батькам, а для себе придбали місцевий делікатес - копчену оленину (нічого особливого, схоже на звичайну яловичину за смаком).

Через пару годин в дорозі ми абсолютно несподівано для себе перетнули кордон між Фінляндією і Норвегією. Встигнувши заправитися останнім «дешевим» бензином, який був вже значно дорожче, ніж в решті частини Суомі, ми продовжили шлях.

У норвегію на машині

Природа змінилася майже відразу, буквально за двадцять хвилин уздовж дороги звідки не візьмись з'явилися гірські масиви, повітря стало ще холодніше і загальна атмосфера якось різко змінилася.

На ділянці, за яким ми їхали, був невеликий ремонт дороги. Однак, заходи безпеки були по справжньому несподівані і на наш погляд надто жорсткі. Машини блокувалися з двох сторін двома світлофорами, потім під'їжджала спеціальна машина з мигалками - «Ledebil», яка їхала попереду машин, вказуючи шлях. Потім вона розгорталася і точно таким же чином провозили зустрічний потік, який чекав, поки ми проїдемо.

Природа настільки заворожувала, що ми почали зупинятися кожні 15 хвилин. В результаті в кемпінг Nordkapp Camping (близько 3000 рублів за будиночок) ми приїхали затемна і довго надзвонювали адміністратору кемпінгу по skype, щоб отримати ключики від будиночка.

У норвегію на машині

Зрозуміло, дістатися сюди можна не тільки на машині. Для деяких було б утомливо провести за кермом половину відпустки, тому як варіант: долетіти з Москви до Осло і орендувати машину на місці.

По авіаквитках можете приблизно зорієнтуватися тут:

або сходіть на Aviasales або Skyscanner.

А ще авіаквитки можна купити дуже дешево. Про те, як заощадити на авіаквитках до 50% ми розповіли в цій статті.

Читайте всі частини нашої історії про Норвегію:

Можливо, вам також будуть цікаві статті про наших інших поїздках на машині по північних країнах: