Тамгали-тас для іноземців

За міжнародною програмою до нас в університет приїхали німці. Після тижня спілкування виявилося, що вони побували практично на всіх екскурсіях навколо Алмати, та й по Україні. Єдине, що їм залишилося подивитися - Туркестан. Але ця екскурсія обломилася (дуже прикро), в зв'язку з чим вони попросили організувати мене якісь цікаві поїздки на вихідні. Порадившись з усіма родичами і знайомими, вирішила звозити їх на Тамгали-Тас, або якщо звичніше - Писані скелі, що на Або.

Перед цією поїздкою тиждень йшли дощі, та й в той день погода була огидна, що дуже зменшувало наші шанси доїхати до місця призначення, оскільки машина у мене зовсім не позашляховик і взагалі не для поїздок на природу

Але, мабуть, дощі йшли тільки в місті. Відразу ж за межею міста небо прояснилося, вилізло сонечко і взагалі погода налагодилася. Дорога до Капчагая була абсолютно спокійною, траса нормальна, машин мало, загалом початок поїздки було прекрасним.

Німцям хтось розповів, що Капчагай - це наш Лас-Вегас, тому побачити це містечко стало для них мрією.

Ну, в общем-то, я відразу знала, що вони розчаруються :))) Розчарувалися вони ще більше, коли мене вперше зупинили за перевищення швидкості. Поганий даішник з радаром сховався за акуратно обстрижені кущиком на розділовій смузі
Розрулити проблеми з нашою владою, я, наївна, думала, що все позаду. Але буквально через 500 метрів мене знову зупинили за те ж порушення. Тепер машина поліції стояла далеко від дороги ... Але цей дядько виявився набагато добрішим і попередив: «Ти дивись, акуратніше, там далі ще один стоїть» :)))

Далі поїхали без пригод, зустріли того, який «далі стоїть», але він не зміг до нас причепитися! Вирішили заїхати на берег Капчагая, в кілометрах двох за містом згорнули направо. Дорога ця мабуть веде на якусь віп-зону, але ми проїхали трохи далі, знайшли не таку понтово зону, залишили там машину і спустилися до води. З цього боку Капчагай просто шикарний

Тамгали-тас для іноземців

Це Капчик на тлі наших гір. В горах, як і в місті, погода огидна. Але від цього вони виглядають ще краще

Ну практично чорноморське узбережжя

Цей зелений шматок серед степу - віп-зона, яку ми проїхали.

Панорама Тянь-Шаню з берега Капчагая. Знято прямими руками і хорошим фотоапаратом одного з іноземців - Томаса.

Пофотографувати краси осіннього Капчагая, ми рушили далі. По дорозі на Баканас, до синього будинку, а далі наліво на грунтову дорогу ...

Ґрунтова дорога виявилася найкращим бездоріжжям, яке бачила наша Королла. На деяких ділянках можна було розвивати досить пристойну швидкість Зрештою ми вперлися в розвилку - наліво на полігон МНС, направо - невідомо куди. Вирішили поїхати направо. Доїхали до скель, але однозначно не до тих, які були нам потрібні. пофотографувати:

Тамгали-тас для іноземців

Скелях не такі високі, як Писані, але теж цікаві.

Мій залізний кінь

Далі вирішили спуститися до Або «ту хев е ланч».

Тамгали-тас для іноземців

По дорозі вирішили пограти в дикий захід. Сто дублів котиться перекотиполе поля

Спочатку вирішили пообідати в цьому мальовничому місці. Але по сусідству виявилися місцеві рибалки і стадо баранів

Мальовниче стадо баранчиків

Тамгали-тас для іноземців

Вирішили для пікніка розташуватися тут.

Після ланчу поїхали все-таки туди, куди збиралися. По дорозі зустріли ось це:

Хвилин 5 вбила на пояснення, що таке сніжний барс. Але німці заявили, що це взагалі собака.

Тамгали-тас для іноземців

Ворота при в'їзді на Писані скелі. З короткою історією і описом. Плакат російською мовою замазаний фарбою ...

Автобус зі шкільною екскурсією. Діти мабуть вперше побачили немісцевих, тому що проходячи повз, почали обговорювати нас: «О, прикинь, іноземці. А я половину зрозумів, про що вони говорили. А ми спочатку повз пройшли і не помітили. ( «.

Вирішили спочатку обійти скелі з іншого боку.

Тамгали-тас для іноземців

Натрапили на печеру, метра 3 глибиною. Вся списана свастикою.

Обійшовши з іншого боку, ми піднялися на найвищу точку. Вражає ... Зверху види просто шикарні. Я була у захваті

А це фотографія мені просто дуже-дуже подобається гармонія ... А на іншому березі схоже великий тієї

Тамгали-тас для іноземців

У процесі зйомки цієї фотографії ніхто не впав

А це вид на Або в інший бік. Теж гармонія на фотографії

Потім вирішили знайти малюнки, за якими сюди і приїхали

Тамгали-тас для іноземців

Знайшли якісь ієрогліфи і Митру. Німці були розчаровані такий довгий шлях проведений заради таких нецікавих малюнків. Я точно пам'ятала, що десь тут мають бути Будди А потім виявилося, що ці ієрогліфи зовсім не стародавні, а нанесені для зйомок фільму.

Але зображення Будди ми знайшли!

Ті самі Будди. До речі, так і не вдалося з'ясувати коли вони були намальовані, різні джерела говорять по-різному.

Тамгали-тас для іноземців

Для німців було диким те, що малюнки такі давні, а зовсім не охороняються. Томас сказав, що раз там немає поліції - значить, кожен може намалювати що хоче, тому він не може бути впевненим у тому, що малюнки були зроблені давно. Зробили постановочну фотку на цю тему

Мета з малюнками була досягнута. Після писання хотіли з'їздити ще на замок, який побудували для кочівників. Але справа була вже до вечора і нам було лінь. Тому ми просто пройшлися по цьому березі ближче і пофотографувати замок на зуме. Вийшло дуже непогано:

А це просто остання мальовнича фотографія. Дерева дуже подобаються, однакові, тільки одне вже жовте, а друге чомусь немає.