подорожній нарис

Подорожніх нарисів: поїздка в Єкатеринбург.

Челябінськ проводив нас не дружелюбно, ще не виїхавши з міста нас зупинив інспектор ДПС. Причина зупинки: проїзд на заборонний сигнал світлофора. Водія оштрафували на 80 рублів. Через пару хвилин після зупинки ми знову поїхали по Свердловському проспекту. Нам пощастило на світлофорах, і ми швидко покинули межі міста.

І ось ми виїхали з Челябінська. Перед нами, то зліва, то справа розтиралися поля, вкриті снігом. По краях поля оточував березовий ліс. Іноді по середині поля виднівся острівець з п'яти-шести дерев. Хоча небо було затягнуте сірими хмарами, крізь однорідну масу тучь, в спину нам світило яскраве сонце.

Після останнього снігопаду дорожні служби не встигли повністю відчистити дороги від снігу. Дорога часто звужувалася, і ми, їхали по одній із смуг зустрічного транспорту, наша сторона була занесена снігом.

У міру наближення до Катеринбургу ліс густішав і поступово змінився з березового на сосновий. Поля вже не з'являлися. У далеке виднілися високі пагорби покриті сосновим лісом.

Ми доїхали до кордону областей і нас знову зупинили на посту ДПС, але на цей раз не оштрафували. До Єкатеринбурга залишалося майже пів години їзди.

Поїздка була тривалою, майже три години. І ось, нарешті, ми перетнули кордон Єкатеринбурга. По боках від дороги почали з'являтися будиночки-хатинки. Через миті ми зустріли перший тролейбус. Майже годину ми їздили по місту в пошуках "Меморіалу", в кінці кінців ми його знайшли. По дорозі ми побачили крижане містечко на центральній площі. У містечку були прозорі крижані стіни, будови та гірки. Мені потрапила на очі одна висока гірка. У неї дуже крутий спуск і на ній не хто не катається, мабуть боячись що-небудь зламати. Це містечко красивий, але якийсь маленький.

Дороги в Єкатеринбурзі дуже вузькі і ми абияк препарковалі наш автобус. "Меморіал" розташовувався в старенькому двоповерховій будівлі, бурого кольору. У центрі міста майже всі будинки дуже старі і невисокі. Ми відкрили залізні двері. Світло з вулиці освітив перші сходинки, які перебували майже біля самого входу. Ми почали підніматися на другий поверх по дерев'яних сходах, які скрипіли і здавалося ось-ось проваляться. Піднявшись на другий поверх ми пройшли по вузькому коридорі і зайшли до великої кімнати.

У кімнаті були високі стелі. Праворуч від входу стояв великий стіл на ньому лежало багато папок і паперів. Позаду столу ми побачили виставку фотографій під назвою "Діти Чечні". Нам розповіли, що "Меморіал" активно допомагає дітям з Чечні і направила туди машину з гуманітарною допомогою, назвавши цю поїздку "Рейс світу".

В "Меморіалі" нас зустріли доброзичливо, провели екскурсію, розповіли цілі та завдання поставлені перед ними.

Історія появи стенду в "Меморіалі" дуже сумна. Коли група з цієї організації знову приїхала на місце табору, вони виявила страшне. Були зрубані дерева, на яких висіли таблички з іменами людей похованих поблизу. Трактор стояв колесом на могилі. Всі речі з "дванадцятого кілометра", які зараз знаходяться в "Меморіалі", лежали в купі сміття. Це місце, яке багато людей шанували, як пам'ять про близьких, було сплюндровано і майже знищено.

У Росії ще залишилися люди, які пам'ятають про жахи минулих років, але їх все менше і менше. Організація "Меморіал" відроджує пам'ять про ті страшні часи. У місця висновків "ворогів народу", організовуються екскурсії, які допомагають більше зрозуміти про подію. Поки існує "Меморіал" люди будуть пам'ятати про минуле.

Перед від'їздом з "Меморіалу" нас напоїли чаєм, а потім ми поїхали в туристичний комплекс. Знову довго шукали дорогу. Приїхали ми туди вже о п'ятій годині вечора.

Поселили нас на першому поверсі, в кімнаті на п'ятнадцять чоловік. Вісім місць вже були зайняті групою з Орська, Оренбурзької області. Біля стіни стояла шафа. Біля шафи стояла велика гардеробна вішалка. На ній вже висіла одяг оренбуржцев, ми повісили на нё свій одяг.

Води в цьому районі не було. По місцевому телеканалу я почув, що від морозів лопнули труби. Нам довелося шукати воду для вечері в сусідніх будинках. Після вечері нам показали музей каменів, який перебував при цьому ж комплексі.

подорожній нарис

На наступний ранок, в п'ятницю, ми поїхали у "Палац піонерів", де були всі учасники конкурсу "Кожен має право.". Ми знову довго шукали "Палац піонерів". Коли ми його знайшли, це виявилося велике і красиве будівлю, раніше, до революції, в ньому жила знатна Екатеринбургская сім'я. У будівлі була тиша. Нас направили на другий поверх і відвели в не більшу кімнату. Там вже нас чекали переможці конкурсу з усього Уралу.

Після нагородження всіх запросили випити кави, хоча за місце кави бал чай. Там же нас нагодували обідом і близько двох годин дня ми поїхали знову в "Меморіал". Вирішивши ще деякі проблеми, ми поїхали додому.

Зворотна дорога була більш напружена. Коли ми виїхали, вже стемніло. Пейзажів не було видно і тільки світло від фар нашого мікроавтобуса відбивався від снігу, що лежав на узбіччях.

За кілька хвилин до в'їзду в Челябінськ, попереду ми побачили світло нічного міста. Чисті і широкі вулиці нашого міста, здалися нам більш красивими в порівнянні з Єкатеринбургом. На вулиці було тепло і йшов дрібний сніг. На годиннику доходило дев'ятій вечора. Добравшись до "Центру громадських об'єднань" я сів на тролейбус і незабаром був удома. На цьому травні поїздка в Єкатеринбург закінчилася.