Острів Корфу - подорож в іншу реальність чи мрії збуваються

«Острів Корфу - подорож в іншу реальність чи мрії збуваються.»

«У світлі ранньої ранкової зорі море котило свої гладкі сині хвилі. за
кормою, немов білий хвіст павича, тяглися легкі пінисті струменя,

виблискували бульбашками. Бліде небо починало жовтіти на сході. попереду
неясним плямою проступала шоколадно-коричнева земля з бахромою білої піни
внизу. Вода в дрібних затоках була ясного блакитного кольору, а з берега навіть
крізь шум пароплавних двигунів до нас долинав переможний дзвін цикад.
Це був Корфу. »

Джеральд Даррелл «Моя сім'я та інші звірі».

Вивчивши з всесвітньої мережі величезна кількість пропозицій від турфірм, було вирішено пожертвувати 5 * і 4 * готелями на користь 2 * готелю Bella Vista і витратити звільнилася суму на власне вивчення самого острова. Беніцес був обраний з-за близькості до міста Керкире, а Іонічне море - як більш тепле, в порівнянні з Адріатичним. Права з собою вирішили не брати, щоб відпочити «від керма» і трохи побоюючись серпантинів Корфу. Розробивши план відпочинку: що дивимося, коли дивимося і навіщо дивимося, ми, «як зграя перелітних ластівок» (Дж. Даррелл), понеслися назустріч мрії мого дитинства - на острів Корфу.

Корфу нас зустрів 35-градусною спекою. Заселилися в готель (до речі, дуже пристойну для 2 *, про це я напишу в окремому відкликання), зустрілися з гідом зустрічає боку Канулас тревел, розчарувалися від відсутності оглядової екскурсії по півночі острова (Сидарі, Рода, Кассіопеї і т.д.), купили екскурсії, які нас влаштували і, в ейфорії від здійснювалися мрії, не помічаючи спеки і вологості, ми радісно впали на пляж під тінь величезних розлогих дерев з надією на ВІДПОЧИНОК в повному розумінні цього слова. На третій день з'ясувалося, що поняття «тінь від дерева» дуже і дуже умовно: ми примудрилися згоріти, і подальше наше перебування на острові пройшло в більш цивілізованих умовах - під парасольками. Занурення в природу, таким чином, провалилося в самому початку.

Трохи засмутилися, злегка поохали і, намазав кремом всі постраждалі місця, продовжили свою подорож, а саме вирушили на велику оглядову екскурсію по острову.

Маршрут даної екскурсії був побудований так: село Гастурі (проїздом), палац Ахіллеон, завод Мавроматис з виробництва лікерів і солодощів з кумквата, Палеокастриці, село Лаконес, село Макрадес.

По пунктам:
1.дворец Ахіллеон імператриці Єлизавети Австрійської (Сумна Сісі) - в загальному і цілому відвідати варто, багато цікавої інформації про життя Єлизавети і наступному власника палацу німецькому кайзера Вільгельма II;

2.завод Мавроматис - 5-ти хвилинний ролик про виробництво лікеру і солодощів з кумквата і 40 хвилин нетямущого хитання в магазині цього заводу (ціни на продукцію в заводському магазині не відрізняються від цін в будь-якому супермаркеті);

3.Палеокастріца - краса, дух захоплює! Їхати треба! Спочатку піднялися по крутому серпантину в діючий чоловічий монастир «Зоодоху Піги», що означає «животворящий джерело». Монастир дуже маленький, буквально два прольоти, красива церква, поряд з монастирем стоїть гармата з корабля Ушакова. Далі спустилися вниз до бухт Палеокастриці. Тут за програмою у нас був вільний час 40-50 хвилин. Можна викупатися в Адріатичному морі, погуляти або покататися на човнах за окрему плату (7 євро з людини) по бухтах і гротів. Ми вибрали морську прогулянку - не пошкодували, красиво, гроти такі маленькі, що майстерності місцевих керманичів просто диву даєшся;

4.Деревня Лаконес - знаходиться на висоті 400 м над рівнем моря, настільки вузькі вулички, що з боків екскурсійного автобуса до стін будинків залишається по 5 см, не більше. Побачили «подрехтованние» дзеркалами автобусів будинку і один будинок без кута - водій не вписався і зніс його, не сильно, просто будинок став заокругленим # 61514 ;. Далі за програмою піднялися в ресторанчик, в якому будь-які безалкогольні напої безкоштовно за програмою, пообідати можна за додаткову плату по меню (ціни на 20% вище, ніж в тавернах Беніцеса, ну це і так було зрозуміло). З ресторанчика відкриваються захоплюючі види на бухти Палеокастриці - фото виходять дуже красиві. При виході з ресторанчика знаходиться оглядовий майданчик на бухти - теж відмінні фото;

5.Деревня Макрадес - плавно переходить з села Лаконес, нічого примітного - шопінг за місцевими кремами (які виробляють «естессно» тільки тут і тільки по такій чудовій ціні) і місцевими доріжками. На всю цю «парфумерію» пішло 50 хвилин часу, протягом якого ми з чоловіком простояли в тіні, рятуючись від 40-ка градусну спеку, без найменшого вітерця, поки наші співвітчизники з радістю скуповували «суперновинка» кремоіндустріі.

Підсумок: Екскурсія займає весь день: поїхали в 08.30 і повернулися о 19.00. З усієї екскурсії з'їздити варто в Ахіллеон і Палеокастриці, що цілком можна зробити самостійно. Також були вражені майстерністю місцевого водія автобуса - БРАВО. По крутих і вузьких серпантинах на величезному екскурсійному автобусі - це вищий пілотаж. (До речі, вниз спускатися страшніше # 61514;). Ціна екскурсії 140 євро на двох.

Наступний день провели на пляжі. Помітили, що жодної думки до кінця не вдається додумати зв'язно, мізки стали схожі на плавлений сирок. Погода «порадувала» збільшенням температури до +40, в тіні. Вода як парне молоко, дуже комфортно, але не освіжає. Оцінивши свої можливості при такій спеці, переглянули плани на самостійні екскурсії: з відвідуванням Каналу Любові довелося попрощатися після заяви чоловіка:
- Ти смерті моєї хочеш. Їхати 2 години з пересадкою, щоб на скелю подивитися. У самий пригрів. У 40 градусів спеки. Нізащо.
- Ну там же Канал Любові. - завивала я, більше про людське око, так як сама вже сумнівалася, що я туди живий доїду. Чоловік був непохитний. Посопев носом, з траурним особою (в душі подякувавши Бога, що у мене такий розумний чоловік) я викреслила Сидарі. Вибач, Canal d`Amour!

Пролежавши два дня на пляжі, я прийняла вольове рішення: їдемо дивитися Понтіконіссі, монастир Влахерні і місто.
- А що в місті будемо дивитися. - запитав мене чоловік.
- Венеціанський форт, старе місто, Новий форт, вулицю Лістон, церква святого Спиридона і палац Мон-Репо », - гордо і впевнено заявила я,
- Ну, або те, що знайдемо.

На наступний день ми відправилися на самостійну екскурсію. Від Беніцеса на рейсовому автобусі доїхали до села Перама, де починалася дамба, над якою злітають і сідають літаки. В кінці цієї дамби якраз і знаходиться мис Канони і монастир Влахерна, який став першою відправною точкою нашого міні-подорожі. Ми вийшли на зупинці і стали шукати спуск вниз до дамби, знайшли відразу величезну кам'яні сходи і радісно поскакали (якщо це дієслово доречний в 35+ спеки) вниз. Опинившись внизу, побачили стежку, яка йшла направо. З надією, що вона нас по колу призведе до дамби (ліворуч) ми продовжили шлях. Яке ж було наше здивування, коли стежка привела нас на маленьку пристань, всього для одного човна. Перед нами, в море, як на долоні, лежав «Мишачий острів». Але дорога тут закінчилася. Повернули назад, знайшли відгалуження вправо і побачили дамбу, але шлях далі був можливий тільки за величезних каменях, по березі моря. Наплювавши на все, полізли по цих каменях. На щастя, цілком успішно подолали перешкоду. Піднявшись на дамбу побачили зручну дорогу, яка йшла трохи лівіше. Чоловік подивився на дорогу, хмикнув і сказав: «Ми не шукаємо легких шляхів». Ми гордо перейшли дамбу, під здивованими поглядами прогулювалися там людей, які спостерігали наш «подвиг скелелазів», і вийшли до монастиря «Влахерна». Маленька акуратна церковця, вся в квітах виробляє якесь заспокійливе враження і дарує відчуття спокою. Від монастиря зробили фото «Мишачого острова», вид відкривається чудовий. Тут же від причалу відходить маленький катерок на сам Понтіконіссі. Вартість 2,5 євро на людину. На острові знаходиться монастир «Пантократор» - перекладається як «Вседержитель». З майданчика монастиря відкривається захоплюючий вид на монастир «Влахерна», місто Керкиру, мис Канони і дамбу. Катерок чекав нас 30 хвилин - цього цілком вистачило, щоб відвідати монастир, купити свічки і сувеніри, обійти 2 рази острів по колу і зробити багато чудових фотографій на пам'ять.

Повернувшись до монастиря «Влахерна», вирішили далі рухатися на автобусі до Венеціанського форту. До зупинки йти 3 хвилини, автобус підійшов через 5 хвилин. Уточнивши у водія, що кінцева зупинка і буде близько Форту, радісно покотилися далі. Треба сказати, що на Корфу звичайні рейсові автобуси (сині) все оснащені кондиціонерами. Десь через 4 зупинки, повернувши голову вправо, я побачила напис «Mon Repos» і ціну за вхід 4 євро. З криком: «Женя, це палац Мон-Репо, ми виходимо», налякавши водія і місцевих пасажирів, ми вивалилися на вулицю і кинулися до заповітної напису. Як виявилося, це був платний пляж «Мон-Репо», а щоб пройти до палацу, потрібно повернутися назад до попередньої зупинки автобуса. Ну, де наша не пропадала, потяглися в невелику гірку назад, не дарма ж вискочили з автобуса. Побачили відкриті ворота з видом на величезний парк, на воротах напис «Mon Repos» - нам сюди. До речі, вхід безкоштовний. По парку в гірку йшли хвилин 10, поки не побачили палац.
Що можу сказати: були, бачили. Великого враження не справив, особливо після Пітерських палаців. Сам палац був закритий, так що просто обійшли його по колу і пішли назад до автобусної зупинки. Вирішили не чекати автобуса і прогулятися до Форту пішки, по карті здавалося, що це поруч. На ділі пройшли кілометра 3-4, Форт було видно як на долоні, але до нас не наближався. По дорозі побачили туристичний паровозик, який відходить від вулиці Лістон і йде до мису Канони, веселе видовище.
Нарешті, дійшли до Форту, випили в кафе Фраппе, запитали офіціанта де Лістон, старе місто і Новий Форт, отримали відповідь: «Тут» і радісно просиділи ще півгодини, збираючись з силами і готуючись до нових подвигів. Героїчних зусиль від нас і в правду не треба було - все в крокової доступності.
Вулиця Лістон, побудована за макетом знаменитої Паризької вулиці Rue de Rivoli - всього 2 будинки, але дуже колоритні. Старе місто - маленькі пішохідні вулички, дуже затишні з безліччю сувенірних магазинів. Новий і Старий Форт - так і не зрозуміли де новий, а де старий - тут потрібен гід, вид величний. Церква Святого Спиридона - красиво, побувати потрібно.

Підсумок: Самостійна екскурсія зайняла у нас 5 годин, бюджет поїздки (без сувенірів, напоїв і т.д.) 14 євро - 6 квитків на автобус по 1,5 євро і 5 євро за катерок на «Мишачий острів». Багато чудових фото та незабутніх вражень.

Решта три дні до останньої екскурсії провели також на пляжі, тихо плавлячи від спеки. Обідали та вечеряли в місцевих тавернах. Порції величезні, брали одне основне блюдо і один салат на двох - об'їдалися. Середній рахунок на двох з напоями 27-30 євро. Найдешевше кафе в Беніцесе «Big Bite", знаходиться на пляжі. Там ми примудрилися пообідати на 17 євро: один салат з куркою, один салат з тунцем, омлет з грибами, 2 соку і хліб. Годують дуже смачно скрізь.

Остання екскурсія від туроператора «Морська прогулянка з барбекю».
Так як з нашого «південного» напряму було всього три туриста, ми з чоловіком і ще одна жінка з нашого готелю, за нами прислали таксі, на якому ми вирушили до початкової точки екскурсії, а саме в дасі до готелю «Корфу Чандріс». У цьому готелі розташований маленький пірс, від якого відпливав наш пароплав.

Маршрут морської прогулянки такий: відплиття з Дасіі, морський круїз уздовж південно-східного узбережжя на північ до дикого пляжу «Барбара», на який можна потрапити тільки з моря, під'їзної дороги з острова до нього немає (купання і барбекю), потім круїз в Кассіопеї з відвідуванням місцевих магазинів з мереживами, ковдрами і вишивками, на зворотному шляху зупинка у підводного гроту (купання) і назад в Дассена.

Враження - неймовірні. На цій морській прогулянці ми і побачили всю красу острова. Я переконалася, що дивитися острів потрібно з моря. Мальовничість і незвичайність берегової лінії острова я не зможу описати навіть приблизно - це потрібно побачити своїми очима. Поки пливли до дикого пляжу бачили: села Ніссакі, Барбато (найбільший пляж на цьому узбережжі), Агні, приватні вілли з яхтами, будинок Ротшильда, будинок, в якому знімалася одна з серій про Джеймса Бонда, і, звичайно, бухту Калами з будиночком Джеральда Даррелла. У цій бухті пароплав досить близько підійшов до берега, щоб ми могли ближче побачити будинок знаменитого письменника-натураліста. На радощах, я примудрилася втопити чохол від фотоапарата в цій бухті, так хотілося відобразити це історична подія - збулася мрія мого дитинства, побачила на власні очі будинок, який уявляла собі з 12 років. Винувато глянула на чоловіка, на що він спокійно сказав:
- Добре, що сама не вистрибнула. Я навіть злегка злякався коли ти до поручнів рвонула.
І ми радісно засміялися: я від відчуття захоплення, а він заразившись моїм настроєм.

Бачили село Агіос Стефанос - саму найближчу до Албанії, протоку між країнами становить всього 2 кілометри. Порадував оператор зв'язку, які кожні 5 хвилин чергував смс з текстом «Ми вітаємо Вас в Албанії» і «Ми вітаємо Вас в Греції». Дикий пляж виправдав всі очікування: кристально чиста і тепла вода, смачне барбекю, повне занурення в природу. Кассіопеї - дуже красива бухта з яхтами і мальовничими будиночками. Морський грот - приємне купання на глибині. Чоловік був щасливий, коли поднирівает з грота назад до корабля.
Прогулянка залишила незабутні враження і пронизливе відчуття щастя від того, що очікування зустрічі з островом не обманули мої надії. Навіть повернувшись в готель ми продовжували захлинатися емоціями.

- Будь ласка, пристебніть ремені, наш літак готується до зльоту. Розрахункова прибуття в Москву 0 годин 10 хвилин. У Москві прекрасна погода +21 градус, опадів не очікується.

Дійсно, прекрасна погода.

• 25.07.14 Єгипет, Наама-Бей, Hilton Sharm Dreams Resort 5 *, «Hilton Sharm Dreams Resort 5 *. Шарм ель шейх. До і після революції. »
  • 20.03.14 Греція, Амоуді, Dantes Maisonettes 3 *, «карети мені, карети! »
  • 30.04.13 Греція, Фаліракі, Epsilon Apartments 4 *
  • 26.07.11 Греція, Корфу, Bella Vista 2 *, «Затишний куточок з ароматом запашних гортензій. »
  • 22.07.11 Греція, Корфу, «Острів Корфу - подорож в іншу реальність чи мрії збуваються. »
  • 29.04.11 Таїланд, Карон-Біч, Diamond Cottage Resort Spa 4 *, «Загадковий Таїланд. »
  • 28.04.11 Греція, Крит, Mitsis Rinela Beach Resort and Spa 5 *, «Спокійний відпочинок»
  • 28.04.11 Єгипет, Хургада, Sindbad Aqua Park 4 *, «Прекрасний відпочинок в Єгипті! »