Mystery search - блог про подорожі - курорт і озеро борове

Тихо і спокійно зустрівши Новий рік. ми нарешті вперше за місяць виспалися і були готові до нових пригод. У вартість номерів готелю Берека. в якому ми зупинилися на пару днів входять сніданки. Ми не стали упускати можливість (як ми зробили це в гестхауса Малайзії), і до 10-ї години ранку спустилися в бар. Нам запропонували кашу, вареники і яєчню. Ми за яйця, тому вибрали останнє.

Підкріпилися, зібралися і вирушили в дорогу. На автовокзалі нам повідомили, що автобусів до Борового в цей день не буде через новорічних свят. Причому каси там теж не працювали. І взагалі з працівників вокзалу там була тільки одна жінка (імовірно, єдина непитуща), яка завідувала туалетом і камерою зберігання. Вона ж проконсультувала і нас. Стали думати як бути далі. І вже почали поглядати в бік таксистів. Але тут Макс вирішив уточнити інформацію у місцевих хлопців. Дівчина сказала нам, що теж їде в Борове і розповіла про таксистів-бомбив в центрі міста, які возять до Борового за 250 тенге з людини. На автобусі №1 ми доїхали до центру Щучинського (поруч з ДК і ТРЦ ГРАНД), дійшли до зупинки, де повинні були стояти ті самі таксисти. Ось, до речі, позначки на карті Щучинського (можливо, комусь стане в нагоді).

Виконавши прохання візника, ми попрямували до КПП, де побачили карту околиць селища і озера Борове,

Mystery search - блог про подорожі - курорт і озеро борове

а також карту всього національного парку Бурабай.

Заплатили за вхід по 212 тенге з людини. ми немов опинилися в зимовій казці. Ніяк інакше не назвати ту красу, яка відкрилася перед нашими очима. Перлина Казахстану і Казахстанська Швейцарія - так називають мальовничий куточок Північного Казахстану - курорт Борове. І ми ніяк не можемо з цим посперечатися.

Цей бюст Абилай Хану, одному з найбільш знаменитих ханів Казахського ханства, встановлений майже біля входу на територію.

Mystery search - блог про подорожі - курорт і озеро борове

А нам треба було дістатися до галявини Абилай Хана і відшукати трон великого хана. Для цього нам потрібно було пройти кілометрів 5, так нам сказав хлопець з КПП. Ми рухалися по головній дорозі до тих пір, поки зліва не побачили стежку. Вона привела нас на саме озеро Борове. Макс йшов попереду мене і побачив ці неосяжні простори першим.

Я доповзла пізніше. Перша асоціація, яка прийшла мені в голову від побаченого: полярник на Північному полюсі.

Так заворожувало це видовище. Особливо мене, людини, яка жодного разу не був на зимовій риболовлі, і не ходив так вільно по поверхні засніженого льоду. Я була в захваті, раділа, стрибала, бігала, вела себе як дитина і була щаслива.

Mystery search - блог про подорожі - курорт і озеро борове

У ці хвилини мені не потрібні були жаркі країни, пекуче сонце і тепле море.

Я просто насолоджувалася життям, раділа снігу і тому, що маю в даний момент.

Весь час нашого перебування на озері, я ніяк не могла заспокоїтися. І спокою мені не давала ось ця кам'яна насип (так я її назвала) на березі. Я вирішила, що це та сама скеля Жумбактас - головна визначна пам'ятка Борового, до якої влітку можна дістатися тільки вплав.

Mystery search - блог про подорожі - курорт і озеро борове

Макс відразу сказав, що це не вона - занадто близько до берега і не схожа на ту, що в інтернеті. Але я як упертий баран переконувала себе, що це вона і є. І, звичайно ж, в тисячний раз, Макс мав рацію. Скала Жумбактас від цього місця приблизно в 3-4 кілометрах.

Але що найцікавіше, Макс був на цьому самому місці в дитинстві і ледь не позбувся життя, впавши з цієї самої скелі, яку я помилково прийняла за Жумбактас. А те саме місце, яке ми проходили по стежці до озера, є пам'яткою і називається «Танцююча гай» ( «Роща танцюючих беріз», «Танцюючі берізки»). Якщо повернемося сюди влітку, обов'язково сфотографуємо і покажемо ці самі берези.

Отже, нагулявшись вдосталь по Боровському озера (так його називала Даша - наша попутниця), ми знову повернулися на головну дорогу і продовжили свій шлях в сторону галявини Абилай Хана.

Mystery search - блог про подорожі - курорт і озеро борове

На вулиці -20 ° C, а нас це мало хвилює: ми щасливі і тепло одягнені. Спочатку ми думали про те, щоб застопити машину,

але потім вирішили йти поки не станемо. Та й порушувати це усамітнення з природою не хотілося.

Не можу сказати, що йшли ми довго. На нашому шляху постійно траплялося щось цікаве.

Mystery search - блог про подорожі - курорт і озеро борове

Наприклад, оглядовий майданчик і човновий будиночок. Швидше за все, саме тут влітку можна взяти човен напрокат і дістатися до скелі Жумбактас по озеру.

Щоб був зрозумілий наш маршрут по національному парку Бурабай, я вирішила намалювати детальну карту місцевості, по якій ми переміщалися: від селища Борове до Поляни Абилай Хана (карту можна збільшити, натиснувши на неї).

Несподівано для нас самих, Макс побачив вдалині гору, яка відрізнялася своїми розмірами серед всієї місцевості.

Mystery search - блог про подорожі - курорт і озеро борове

Чомусь вона нагадала мені Храм Істини (Правди) в Паттаї. Це гора Окжетпес.

А поруч, зовсім мініатюрна, в порівнянні з горою Окжетпес, знаходилася та сама гора Жумбактас. В голові відразу виникла думка, що нам потрібно скоротити маршрут і тут я побачила міст, що веде до озера.

Природно, ми поспішили до скелі спочатку по мосту, а потім вгору-вниз і прямо по озеру.

Mystery search - блог про подорожі - курорт і озеро борове

І ось, нарешті, вона - скеля Жумбактас, яку я так хотіла знайти, і гора Окжетпес, ніби зовсім поруч. Я бігла галопом до цього місця.

Ми пристойно скоротили наш маршрут, діставшись до скелі Жумбактас по озеру Борове. Слідом за туристами, які вже побували там незадовго до нас, ми вийшли до стоянки. Там хлопець підказав нам, що Поляна Абилай Хана знаходиться всього в кілометрі. І через деякий час ми були на місці. Ось вона, та сама стела Абилай Хана, яка встановлена ​​на галявині.

До того момент, як ми дійшли до Поляни Абилай Хана, наші тіла неабияк підмерзли і ми вирішили зайти в кафе попити чай, а заодно і зігрітися. В цьому місці знаходиться сувенірний магазин, виставковий зал (вартість входу - дорослий = 300 тенге, дитячий - 100 тенге, діти до 5 років - безкоштовно), ресторан і туалет на вулиці. Трохи далі стели, якщо йти до лісу по стежці, знаходиться камінь - трон Абилай Хана. Якщо загадати бажання і обійти його навколо 7 разів, воно обов'язково здійсниться. Ми ходити не стали, тому що це чергова байка для туристів.

Mystery search - блог про подорожі - курорт і озеро борове

Все оглянувши, ми вирушили далі. Тепер нам потрібно було потрапити до готелю Rixos Borovoe. Дорога судилося довге і ми вирішили дістатися автостопом. Повз проїжджали дівчата з Астани, вони підкинули нас до гірськолижної бази Ак-желкі в Боровому.

Ми хотіли покататися, але не стали. А ось зайти і дізнатися ціни все ж вирішили.

Далі ми пішки попрямували в сторону готелю Rixos Borovoe. Пройшло багато, але вже практично досягнувши мети, я почала гундеть від холоду і болю в нозі, і Макс зловив машину. Двоє чоловіків безоплатно довезли нас до повороту до готелю. На вулиці сутеніло. Відстань від повороту до готелю було 1,2 кілометра. І ми все-таки добралися до будівлі готелю.

Mystery search - блог про подорожі - курорт і озеро борове

Було вже пізно, ми замерзли і трохи втомилися. На стійці ресепшн в шикарному готелі Макс викликав таксі і ми поїхали в наш міні-готель, де на годину орендували сауну, щоб зігрітися після тривалої морозної прогулянки по Боровому.