Клуб активної риболовлі - минь - чотири дні на Цне

Взявши чотири міжсвяткові дня в рахунок невідгуляні зимової відпустки, по запрошення Микити, поїхав до нього в село Токарево (Рязанська обл.Шацкій район), де поряд протікає річка Цна. Коли виїжджав з Москви, було похмуро а дощ пішов уже в Рязанській обл.Меня зустріли на автовокзалі в Шацьку, Микита і його дружина Світлана. Тепер основним завданням стало подолання відрізка шляху від траси до самої деревні.Расстояніе всього з кілометр, але після декількох днів з дощами і сьогоднішнього зливи, по розкислому чернозему- завдання не з легких навіть для їх позашляховика. Де буксуючи, де мало не на череві, згадуючи з «любов'ю і ніжністю» тих хто відповідає за дороги, під керуванням свого штурмана (Микити), Светик впоралася на відмінно. Шкода що я не сфоткали цю так звану дорогу і як її доводилося долати. Фотік був в рюкзаку та й дощ лив. Як тільки увійшли в будинок, дощ ніби вимкнули (на всі дні що я там був).

В цей же вечір Микита запропонував піти порибалити годин до 11 ночі. Йому в минулий вечір попалося пара сомят і він сподівався в цей раз зловити сома побільше. Я пішов за компанію.С собою я привіз тільки фідер і пару вудок. На ловлю сомів не готувався, та й стемніє вже скоро.

У цю риболовлю йому тож попався соменок.Сделав йому фотосесію, відпустили до батьків і стали збиратися додому.

Клуб активної риболовлі - минь - чотири дні на Цне

На наступний день я сутра відправився один. Микита мені розповів про перспективні місця на річці. Спершу почав ловити в проводку. Тільки місць підходу до річки замало. Наш берег низинний і чагарник з деревами майже біля самої води. Знайшов місце у невеликого острівця в протоці. Цна річка з пристойним течією в тому місці де ми перебували. Доночнікі там ставлять вантажу не менш 100 гр.Мне довелося ловити уздовж берега з очеретом і глибиною близько метра. Перебіг тож було слабке, але проводку метрів на 20 можна було зробити. Вода після дощів каламутна. На хробаки не ловілось.Только на опариша і опариш з мотилем. Але уловом були дрібні плітки, краснопірка і густерки. Половив там деякий час і пішов далі. Пробував ловити в різних місцях, але все одно в улові тільки мелочовку. Де ж рибка побільше. Дуже розраховував половити плотву.

До обіду прийшов Микита. Я вже на той час повернувся до місця де ловить він. Навпаки крутого берега (там річка робить поворот). Перебіг там б'є в той берег а у нашого спокійніше і мілина переходить в звалювання. Вирішив половити на фідер. Кидав і на мілину і на звалювання пробуючи знайти рибу, а й на фідер тільки одна мелочовку. Окунішкі, густерка, плітки і йоржі - а рибех крупніше немає і все. Міняв насадки, робив їх крупнее.Но ці мелкообразние «піраньї» обгризати черв'яків і залишали від опаришів тільки прозорі шкурки. Кінчик фідера смикався а бубонець деренчав на всі лади. Так і тривало до самого вечора. У цей день Микита зловив язя під кіло.

Додому пішли як стемніло. З обіду піднявся шквалистий поривчастий вітер. Через нього не зміг половити на вудку. Цей ветрюга дув ще три дні. Задовбав конкретно.

Клуб активної риболовлі - минь - чотири дні на Цне

На наступний день я знову вийшов першим на риболовлю. Знову пішов в очерети навпаки крутого берега. День був сонячним, але ветреений. Поки ветрюга НЕ окрепчал (до вечора він вщухав, а сутра знову посилювався), вдалося порибалити на вудку, але в уловах знову дрібниця.

Перейшов на фідер. Знову дрібнота. Після чергового закидання, кінчик фідера випростався а волосінь рушила в бік. Підсікаю - є крупняка. Є то він є, а як через очерети (уздовж берега пониклий очерету в воді і до берега метра 2,5) виводити. Взяв з собою довгий підсак, але саме в той день я його і не взяв, вранці виклав ... До цього моменту карася (а це був він) я вже підвів до очерету. Болотники загорнені. Став викладати його на Полеглих траву, щоб підтягнути його по ній. Пол метра протягнув і тут він задригав і обвив поводок за очерет і ессстессно обірвав поводок і зійшов ... Це був КАРАСІЩЕ. Я ловив карася під кіло, але цей був більше. Набагато. Як я не матюкнувся на всю річку - сам дивуюся. Дзвоню Микиті (він уже збирався на річку), щоб приніс мій довгий підсак. Якщо б він був зі мною і розібраний - карась був би мій! Ах, це ЯКБИ ... Підсак то мені він приніс, і тримав я його завжди напоготові ... Тільки мені він більше не знадобився. Зовсім. Так, розхолоджує ця ловля мелочовки.

Та й ще пофоткал різної живності:

Клуб активної риболовлі - минь - чотири дні на Цне

Відпустили і пішли додому.

В останній день свого перебування, я знову вийшов першим на ловлю. По ранку здалося, що вітер тихіше і вдасться половити на своєму місці в тиші.

Але немає. Через години півтори вітер посилився і скаженів по всій річці. Я дзвоню Микиті і кажу, що вітер сильний і ловити не вийде. Він запропонував привезти надувнушку і переправиться на той берег. Там під обриву за поворотами було тихіше. Я звичайно погодився. Дістав ветрюга.

Клуб активної риболовлі - минь - чотири дні на Цне

На тому березі було зовсім тихо а вилазячи на верх обриву - ветрюга по полю. Під берегом знайшов містечко і став його зміцнювати. Берег илисто-глинистий. Стояти неможливо. Наносив деревинок і дощок для того, щоб ноги не йшли в мул. Під берегом глибина йшла під 4 метри. Далі глибше. Спершу я пробував ловити впроводку. Підкинув грудок з прикормом в місце лову. На неї знову збиралися дрібні густерки і подлещики а хробака атакували йоржі. Ось мляха-муха то. І тут непруха. Сиджу на сонечку загараю. Потім як зняв сонцезахисні окуляри - на обличчі від дужок білі смужки залишилися.

Потім вирішив спробувати на фідер. Кидаю метрів на 30 - а годівниця падаючи на дно, лягала в метрах 10. зносить течією. На фідер - таж мелочовку. Так і долавлівал до вечора. Микита тож в той день нічого не піймав. Ходив по берегу, спілкувався з рибалками. До вечора вода відійшла метра на півтора від берега. Ось так враз за один день. Мабуть скинули.

На наступний ранок у мене був автобус на 9 ранку.

З повагою і пошаною слава спасибі за фото сонечко і затоплена човен примітив здорово. Я сподіваюся що тобі сподобалося, а свого карася на наступний рік розумієш (підросте за одне). Славік вмієш ти подьметіть то що інші не бачать і описати не тільки красиво і правдиво але і так що дорослого мужика кожен раз задушу бере (замислюєшся що хороших і добрих людей більше завжди буде більше) .Тех кого з дитинства навчили берегти природу той ніколи не образити (нашу Матінку і не дозволить іншим -Жізненний уклін Слава.Для мене була честь принемать У Шацьку тебе і ловити з (Справжнім проффи.

Никит! Все добре було. Дякуємо. Так, шкода звичайно, що неудалось мені чот істотного поймать- ну да ладно. Нехай підростають!
Багато хто бачить красу, але може просто описати не можуть. Мені фотік допомагає. Варто просто озирнутися навколо уважніше. А особливо коли не клює, і частіше вже дивишся, не на поплавок а сторонні, і помічаєш кожну комашку, пташку, хмара і квіточку.
Ну про профі ти підлестив ... Цього разу я у тебе в підлеглих був і ассестіровал тобі подсачніком.

Вусаті виглядають добре і плавники язя ідеально з курткою Микити поєднуються.
І взагалі звіт приємний.

Дзвонив Сашкові на яуское сказав краще на наступні вихідні. так як розливу не було і глибина 1-1,5метра.ещё сказав що лин в цьому році прокинувся рано і через це не стабільно (точніше погано клюет.рибаков по березі дуже мало. Підлящик говорить краще клює тільки від нашого місця лівіше в коряжнике, а до нього в обхід потрібно. Попередив дуже багато виходу кабана близько нашого струмка не боятися стоять торф риють біля берега.

Я з собою стовбур візьму ... Тільки треба дізнатися, що і как.Нікіт дізнайся на що можемо ми розраховувати, якщо буде зброя?